nu kör vi!

hej världen!
yesyesyes!
vi far ikväll istället, ner till kusinerna i Grillby! =D
jag är superglad, men jag känner mej typ stressad, jag har bara packat kläder,
inget smink, inte kameran INGENTING!
så ska jag stressa järnet,
&så ska jag hjälpa dom andra att välja filmer/skivor att ha i bilen...
vi far ju snart!!!!!! efter middan så,
men vi ska nog stanna nån stanns&sova &sen vidare ner till Grillby.
+ att jenny&hennes mamma kommer strax &ska titta på kattungarna, dom ska
nog ha tindra, fast dom ska ju inte flytta än, inte förän 6 augusti=)
nej, nu måste jag klä på mej&packa det sista.
skriver innan vi far, !
(mamma sa att hon inte skulle ta med sej sin dator, både hon &jag ska "ta en paus" från
bloggandet)

btw, vet in att energidrycks glass är ganska gott? jag åt det till lunch=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0