äntligen!

hej världen!
äntligen hemma!
och äntligen får man blogga!
jag har saknat det...
plus att jag har saknat min kamera, den glömde jag hemma.
smart moa?
jaja, jag orkar inte skriva om hela veckan så ni får det i "punktform"
> ätit världens godaste mat
> badat i iskallt vatten
> spiggat (fångat spigg)
> sovit
> spelat MarioKart
> sett fotboll
> varit på Stadsfesten
typ så, =)
dessutom har jag saknat TVn, farmor&farfar har bara 4 kanaler, och ingen
DVD eller dator, och jag har saknat att se OC och spela sims ,
eftersom det har varit så piss väder!
aja, nästa vecka ska det ju bli fint!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0