dålig uppdatering

hej världen!
och förlåt för min dåliga uppdatering!
igår var jag ju som sagt på stan, det blev inga hål i örat, däremot
ett ljusrosa linne med paljetter&ett långt randigt linne, båda från BikBok
(bilder kommer sen, när jag inte är så lat!)
igår hade vi också en suuuuper lång håltimme, 2timmar så jag, marika, elina&ebba for hem till marika.
vi satt&slappade i solen hela tiden nästan, !
efter stan for jag med familjen&marika till bergsbyn&köpte glass sen till haratjärn&badade,
härligt!
efter att man hade doppat sej, vilket tog ca 30minuter för mej =]
marika&jag kom på att vi skulle sova i våran husvagn, så det blev så, lite bilder

vi målade naglarna, som vanligt!


marikas nya favvoT-shirt,


snyggingmarika.^

snyggingmoa.

vi är inte snygga, menmen...
vi hade kul!
nu ska jag skaffa pengar, jag är fattig!
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0