fotboll

hej världen!
hihi, jag är ganska smart!
jag hoppade över fotbollsträningen igår, eftersom jag hade sovit 1timme&det var inte mumsväder!
det regnade massor, &ingen som jag brukar vara med skulle dit!
(haha, bara därför var säkert alla där!)
istället satt jag hemma&tittade på fotboll, Sverige-Grekland
yes, 2-0!
härligt gubbar! =)

men när matchen var slut, &jag ville gå och blogga lite,
så tittade jag mej i spegeln, jag ahde STOORA SVARTA ringar under ögonen, 
så det fick bli sova istället, sov nästan 12timmar!
jag är ju ledig idag, härligt!
det blir nog att fara till kallholmen&bada med, marika, moa, ebba, elinasanna&matilda!
kanske var nån fler, men med mitt superminne kommer jag inte ihåg =]
bloggar mer sen!
vad ska du göra idag?
xoxo, M
 

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0