I-ors kakbok

hej världen!
hihi, nu sitter jag här och fuskar. I min, sara&linas blogga mest tävling,
haha, jag sa att jag skulle gå ner och titta till utskriften av våran kakbok
men jag satt bara in nytt papper och sen gick jag till datorn, =]
våran kakbok föresten, det är 13 olika recept och en framsida.
vi har tagit recepten från olika kaböcker och ändrat några små ingredienser
tex bytt ut blåbär till hallon osv.
iaf, den kostar 10kr &du kan få köpa den!
skriv bara en kommentar &lämna en epost adress så kan vi mejla,
det går bra till lina&sara också på deras bloggar;
www.juuuuul.blogg.se
www.hwii.blogg.se
nu ska vi gå ha kul!
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0