min älskling

hej världen!
älsklings sara, nu ska jag skriva en dikt åt dej;
du är den på vår jord
som får snön att smälta på våren
&får lammen att inte döda fåren.
du är den på vår jord
som får solen att gå upp varje dag
jag får lust att ge dej ett famntag
du är den på vår jord
som gör så att fåglarna orkar kvittra
med dej kan jag alltid fnittra
du är den på vår jord
som får mej att vilja fortsätta leva
med dej kan man massor uppleva
du är den på vår jord
som jag älskar mest av allt
hos dej är det aldrig kallt
du är den på vår jord
som är den bästa
du&jag ska alltid festa!
sarajuul, jag älskar dej mer än någon annan,
och du är obeskrivbar, jag finner inga ord för hur underbar du är.
känn dej behövd,
&känn dej bäst!
xoxo, M


 


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0