semester, längtar!

hej världen!
jag tittade på bilder från våran semester förrförra året, när
vi var ner i stockholm&runt omkring där.
jag såg verkligen liten ut, &alla andra med!
och på alla bilder, jag menar verkligen alla, så skrattade alla.
hihi, vi ska dit i sommar oxå, jag längtar!
gissa vem som ska shoppa?

på midsommar ska vi till figge&stina &vara där med emmy&annalena&dan,
vi ska husvagna där, råskoj!
jag, emmy&fanny har redan bestämt vad vi ska ha för kläder, tunikan jag hade på skolavslutningen,
&emmy har en likadan (som hon hade på sin skolavslutning) ljusblå&fanny ska låna
mammas gröna som är lika.
haha.
sen ska vi kanske till Pite dagen efter med emmy, &göra äventyrsglass på campingen!
man får göra sin egen mjukglass&he på hur mycket sås&strössel man vill, lyx.

min förra året, noisette sås&tuttifruttiströssel, hur mumsigt som helst!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: lina

massa desaigner??

2008-06-18 @ 12:34:47
URL: http://hwii.blogg.se/
Postat av: lina

de såg god ut.. :)

2008-06-18 @ 12:45:27
URL: http://hwii.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0