sova

hej världen!
hihi, jag älskar att sova!
jag sov i nästan 12timmar inatt, härligt - oja!
&snart är poolen färdigfylld så då ska jag&marika bada i den,
gissa om det kommer bli askallt?
sen ska vi soooola, B)
äntligen känns det som sommar, men inte på riktigt, än.
gissa vad jag åt till frukost?
risifrutti, hur mumisgt som helst!
haha, när jag läser vad jag har skrivit ploppar det upp ett ord i skallen på
mej.
LYXIGT!
stackars pappa &mamma måste jobba, haha stackarna!
det enda som jag saknar är sara&retsen av Juulfamiljen.
känn er saknade!
men förhoppningsvis träffas vi nästa vecka, =D
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: lina

missu and your famely too.. <3 Hälsa fanny

2008-06-18 @ 12:46:41
URL: http://hwii.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0