fredag, fortfarande

hej världen!
okej, var med marika&mathilda, roligt - vi sminkade varandra&drack te =)
sen såg jag&lillsis "Alla Hans Ex",
> ganska bra
hos marika såg vi filmen som vi hade gjort, filmrecenssion, som lovat :
- den var ROLIG, lite långtråkig i början men....
- okej, den var inte SÅ bra, bara för oss som var med,,,,
- ingen fattar den

jaja, imorrn blire typ Boviken med familjen, efterlängtat !
&så har jag bestämt mej för att köpa en ny mobil,
&ett pra nya jeans
&en ny vårjacka
&nya skor
&lite nytt smink
&någon ny tröja / T-shirt
hur jag ska få pengar ? jo, jag hade tänkt att det skulle börja växa pengaträd!
iaf, en w660i hade jag tänkt, såhära :
image3
............................................................................................................

fick brev från typ Solvik, ska typ börja konfa mej i HÖST !!!!!
jaja, om sara&elina oxå ska konfa sej där så träffas vi ju en miljard gånger oftare !

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0