påskhelgen

hej världen !
okejokej, jag är verkligen inte synsk, jag FICK magsjuka endå....
det varade bara 1½dag men endå, det är verkligen inte roligt !
jaja, vad har hänt ?
vi spelade in en film igår, jag marika, mathilda&elin
den blev bäst! väldigt rolig, tror jag, vi har inte hunnit titta på den än.
filmrecenssion kommer, kanske

&idag blev det mest att bara chilla&titta på film/förhäxad
med katta, mathilda&marika
+ att sitta&prata med mamma&lillasyster
&emmy ringde om Gällevare, det blir av !
frågan är:
> vem köper tågbiljetter ?
> blire bil dit&tåg hem ?
> VAD SKA MAN PACKA ??????

okej, det är ½ månad kvar, men snart skare börjas...
&så blire Lycksele helgen efter påsk med lillasyster !!

vad händer mera ? jo:
> pratade med rebecka idag, hon är FÖRKROSSAD, TokioHotel konserten är inställd
> i helgen blire Boviken med familjen !!
> & imorrn äre fotbollsträning, yes !

/xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0