fredag

hej världen!
nu har min blogg, som många andras flyttat till publishme.se..
det är ju nästan samma, det är ju super!
&äntligen har jag&marika spelat på CK, gissa om jag var nervös?
det kändes som hjärtat skulle hoppa ut!
sen gick vi såklart på stan, köpte ett orange skärp&orange örhängen, bilder kommer sen.
nu på kvällen var jag med mathilda, jenny&marika - puss gummor, med er har jag alltid skoj!
och gissa om nöt&russin mixen är slut?
såklart är den det, vi satt&åt den hos thilda, mums, det är så gott!
iaf, nervös - det har jag inte varit klar...
imorrn är det dansuppvisnig på Nordanå, 11-13, 20;- i inträde.
jaja, det kommer blir kul, för när ag dansar får jag världens kick, det
är det bästa som finns!

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0