lördag

hej världen!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA!
dansuppvisnig idag, det gick super, utom det att jag aldrig blev nervös "på riktigt"
jag ÄLSKAR att bli nervös, okej - kanske inte.. men när man dansar, då får man ju värsta
kicken! jag tror jag har slut på nervositet, allt blev slut igår...
jaja, nu får nerverna ladda om tills på måndag,
medans jag myser.
mamma fyller ju somsagt år idag, så ikväll kommer mormor, morfar, farmor, farfar, markus, karin, linus&elvis =)
direkt efter far jag till elin&är där några timmar, hon fyllde år igår!
< bakade lite bröd till mammas fest...!
< mina köp igår
skärp, 59,50;-
örhängen, 19,50;-
båda från Glitter

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0