lördag

hej världen!
har varit på stan idag, men jag köpte inget.
hittade bara en tischa på Gina, I love Sunset stod det på den,
hittar ingen bild =/
fast jag fick en bok av pappa, tackmassor!
Syskonkärlek av Katarina vin Bredow, tips! läs den!!
har läste den tidigare, den är verkligen super bra!
handlar om ett syskonpar som blir kära i varandra&det händer massor,
men den är super!
ett till tips?
missa inte bussen, !!
jag&emmy gjorde det, men som tur var kom hennes mamma&papppa&hämtade oss, !
och ännu mera tur var att jag kom hem precis när dom andra skulle börja äta, tacos!!!
mumma, (L)
ikväll blire typ at stanna hemma&se film, orkar inget annat,
jag lixom var uppe jättelänge igår&läste bloggar&sen kom pappa&väckde mej tidigt imorse.....
inte smart moa, inte smart!
&mamma sa nyss att mina syskon skulle få en tröja eller nått till skolavslutningen,
så jag kanske får skor!!!! =D=D=D tack mammiiiiii, (L)(L)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0