måndag

hej världen!
jag blir så less!
jag bantar inte&jag har inte ätstörningar,
varför tror alla det?
jag äter kanske inte som förut, men jag växte 10cm på ett år, jag behövde MAT!
bara för att jag inte äter som då bantar jag inte!
okej, tack!

annars har min dag varit låååångtråkig!
&faktist, jag överlevde tandläkaren!
knappt...
dom snackade om räls&allt möjligt, får jag räls tar jag självmord!
okejokej, på en del äre ju faktist ganska snyggt, men usch - jag vill inte ha det!!!!
jag är nöjd med min tandställning jag redan har, på natten!
så tack, men nej tack!

btw, någon som vill följa mej ut&springa i veckan? måste skaffa kondis,
xoxo, M


(det här skrev jag när jag bara förnekade allting,
så tro inte på det jag skrev)

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0