måndag

hej världen!
image44 
dagens outfit,
> sjal från medeltiden, hittad i en låda
> linne från cubus
> kofta från lindex
> jeans
> halsband, kedja från Cypern&hänge från Glitter

ja, jag har oxå börjat, eller har det iaf idag; dagens outfit.
usch, vad jobbigt det var att stiga upp idag. visste att jag hade massor med tråkiga lektioner framför mej&ett
boring utvecklingssamtal som börjar om 40minuter.
det enda roliga är väl dansen! &att jag fick spela keyboard på musiken.
&äntligen fick man lära sej någonting nytt!!!!
2 ackord bara men endå!
nu ska jag ner&sjunga SingStar, vi har fått ett nytt. SummerParty !
äntligen bra låtar, tex Tears Dry On Their Own - AmyWinehouse

xoxo,
M


Kommentarer
Postat av: op (=

VET DU HUR MÅNGA GÅNGER JAGH AR LYSSNA SÖNDER DEN HÄR ? :D

2008-10-06 @ 16:34:20
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0