money, money

hej världen!
som vanligt har jag inte mcyket pengar efter att ha varit på stan två ggr på en vecka,
men nu är det inte jag som behöver pengar..
jag känner mej rik för tillfället, när jag har 100kr över i min vantlåda,
250;- som jag ska spara till semestern i år då vi ska ner till STOCKHOLM, gissa vem som ska på stan?
+ att jag ska få skor av mamma!
aja, det är inte jag som behöver pengar - vi ska ha till klasskassan,
vi ska ut&resa, om 3 år men endå!
gustav sa Göteborg, jag sa hawaii! xD
men tips behöver jag, vi ska berätta för klassföräldrarna vad vi vill göra !
jag kommer inte på mycket typ;
> knacka dörr&sälja kakoe/godis/plastpåsar
> städa vägar
> loppis
tacktacktacktack, !

^ vem vill ha?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0