onsdag

hej världen!
ska jag ge er ett tips?
försov er aldrig till 20 minuter innan ni börjar!
jag gjorde det idag, &jag HATAR, verkligen hatar att fara till skolan utan
smink eller att ha fixat håret!
&jag bor ca 1,3 km från skolan, så det var att cykla i turbofart!
&hela dagen såg jag ut som en majbrasa i håre!
sen vare typ stress hem&äta nånting sen direkt till musikskolan&spela =D
det blir värsta pianospelar veckan,
> torsdag; spela som vanligt på SOn
> fredag; spela på CK
> måndag; spela i BlåSalen på morgonen&kvällen
> onsdag; fara till Umee&spela hela dagen
hihi, jag gillare typ!
&igår, hur gick det då?
3-3, jag gjorde faktist ett mål, *småstolt*
nu ska jag ringa marika&sen ikväll ut och springa med mammi! =)=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska typ också till Ume och spela (fiol), men på tisdag :( Visst är det typ Bums-dag elr nåt?

2008-05-21 @ 21:54:09
URL: http://juuuuul.blogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0