onsdag&torsdag

hej världen!
valborgs var bäst, eller roliga iaf!
jag, marika, katta, fia, lollan, sanna, op, emmy, linnea&moa gjorde en egen eld,
den var fin, typ =S
F hade med sej korv, ketchup, servetter&allt man faktist behöver, eller hon&katta
 hade marsmallows - 2BIG påsar, mums!
plus att mamma, pappa, syskonen&emmys mamma&pappa + syskon satt lite
längre bort så jag sprang&hämtade pinnbröd, mumsfillebabba
vi for TIDIGT, !
typ halv10, eftersom vi skulle ha främmande - sen fick jag inte fara tebax, =/
idag hjälpte jag morfar med veden, eller hela familjen - det var kul, nästan.
vi fick mumsimumsi lunch, våfflor!
sen fick vi betalt för det oxå, 200;- var, &sen 100;- av pappa
plus att mormor är världens bästa&ger mej&lillasyter 100;- var att ha i Umeå imorrn.
TACK MORMOR!
så imorrn blire umee med dansen, jippie!
jag längtar! men jag får damp, min kamera är borta, så antigen blir det snodda bilder eller dåliga mobilbilder.
åå, jag blir så ledsen, jag, M&L såg humorgalan ,&det är så hemskt med alla bilder&filmer
från alla stackars barn överallt!
hur var din valborgs?

skriver när jag är hemma,
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0