söndag

hej världen!
dålig uppdatering, jag vet!
men jag har anledning!
igår kväll hade ju mamma fest, sen var direlt hem till elin
jag hade jätteroligt på båda ställena!
sen vare ju melodifestivalen, eller omröstningen&jag var ju tvungen att se björngustafsson!!
my honey
sen sova, för jag skulle upp7 imorse!
varför? IKEA!!!!! i haparanda
med mammi, pappi&deras kompisar=)
vi ska köpa nytt kök, så mamma&pappa stod mest&höll på med det.
jag hann gå tre varv runt hela alltet, &jag fick lite saker
> ny tvättkorg
> 4 blommor, 5;-/st !!!!!!
> nescessär, en überbra med en massa fack osvosv
> supersnygg skrivbordslampa
> tidningshållare, eller jag vet inte vad det heter ;S
vi hann inte in på skopunkten, tyvärr - jag tänkte köpa skor,,,,
jag är rätt så nöjd med dagen, okej - det blev långt att åka, men det vare värt!
oyes, imorrn blire sovmorron, ska spela piano klockan nio, 30min sovmorron!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0