tack igen

hejvärlden!
tack moa för den här designen!
den blev jättefin, spec att du fick med min favoritklänning från Chloé.
tittade hur mycket den kostade, det var ca 24tusen svenska kronor. säg till om du är miljonär
så du kan köpa den åt mej?
har titta på skolavslutnings skor, hittade några
image46
jag har ingen aning om vilka jag vill ha, gillar alla 4 ....
aja, får bestämma mej på torsdag, ska på stan då =)
föresten, när jag endå ska dit ska jag se om BodyShop har små showergel, helst som luktar Satsuma.
det luktar smaskens, !

ska oxå se om jag har råd med "Guarana Lip Butter", jag är ju lixom inte så rik! =S

xoxo, M



Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0