tisdag

hej världen!
håltimme!
yesyes, ! &gissa varför?
vattenskadan som vi hade på skolan är borta nu&det håller på att renoveras
just nu fixar dom golv&det går knappt att gå i NOkorridoren!
därför får vi sluta tidigare&få lektioner flyttade =D
men när alla andra for på stan vare inte lika kul, jag kunde inte följa eftersom jag har match ikväll -
men jag ska ju hinna med nån middag oxå, vid halv5.....!
så nu har jag tråkigt, sitter&äter nån konstig sak med nötter i, som jag&mamma gjorde för länge sen,, men den är typ god!
tror jag ska ringa mamma på jobbet&fråga om jag får göra några till, fast med bär i =)!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0