torsdag

hej världen!
usch, idag skulle vi springa 1,7 - men det gick ganska bra...
10,19 blev det för mej&elina ... ganska nöjd=)
men sen blev dagen mycket bättre, marika var sjuk så jag fick spela piano själv,
spelade ThankYou - Amy Diamond,, den var jätterolig att spela, &boken som den finns i finns att
låna på bibblan, gissa vem som ska dit?
jag var halvvägs dit idag, men jag glömde lånekortet, var lixom på stan med mathilda...
det var öppet extra länge på vintergatan&rea på en massa ställen så det var super!
< Din Sko, 249;-
< H&M, 29,50;- (100kr rea!)
< Glitter, 39,50;-
< Cubus, 49;- (½priset)
+ lite prestenter till lillsyrran
armbandet&skorna ska jag ha på skolavslutningen, är klar med dom kläderna, om jag inte ska ha en kofta!
nu ska kim fixa min blogg, jag är säker på att den blir super!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: julia

superfinaskor!=)

2008-06-01 @ 20:10:11
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0