torsdag

hej världen!
jag har inte skrivit mycket på sistone, ingen aning om varför. har bara inte suttit vid datorn.
iaf, jag&Marika har fixat en blogg; www.marr3morr3.blogg.se
läs den?
nu är jag iaf klar med engelska arbetet, jag är ganska stolt över det, spec bilderna !


usch, jag har inget att skriva, typ tragiskt !
utom att jag är trött som en snigel.....................
&att jag hatar att våran tvättmaskin är sönder, har noll kläder att använda!
men idag kommer umbrokläderna, äntligen mjukisbyxor !
&så äre klart att vi ska få vikings assistent som klassföreståndare nästa år......... =/
&ingen jeanette !!!!!!!
cp lärare,

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0