torsdag

hej världen!
idag har varit en toppendag !
> fotboll på gympan
> stan
> träffas hela gänget
> mysa med kattungarna
for på stan med marika&jenny, det blev
image56
skor från Dinsko, 199;-
image57
pilotisar från H&M, 30 kr (½priset)
image58
T-shirt klänning/tunika från H&M, 68.50;-
+ 2 presenter

jag ska ha tunikan på skolavslutningen, samma som marika, men hon har blå =)

sen vare snabbt hem&äta mumsimumsi köttbullar, inte lika goda som farmors men goda.
&sen sminka lillasyster&hennes kompis, sen fara på lillasysters show
melodifestivalen, med marika&jenny
oherre, vad söta barn!
dom dansade&mimade, &alla var jättesöta!
sen for vi hem till elin&träffade resten av gänget =)
vem är gänget, ? vi går under kodnamn;
> JennFred
> Marejjka
> Katarejjna
> Thilda
> Ajlajner
> Matoo
coolingarna B)
tack för kvällen flickor, jag älskar er över allt annat!

nu dricker jag mums te, det kallas LYX !
spec när man dricker HawaiiDreams
vad gjorde du ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0