typ kul

hej världen!
jag vet att jag har dåligt minne, men idag hade jag typ sämst!
så nu måste jag skriva om allt det ROLIGA som hände idag, =)
> oscar sa - hej moa&jag svarade - hej oscar, &så höll vi på ett tag tills han sa; - hej moa, jag vann!
ganska kul, för vi gick så hela dagen, jag, han&
jenny!
> vi "steppade" utanför fysiken idag, typ en massa personas - jag är bäst på att steppa!
> jag&
marika gjorde en beautiful bukett med maskrosor, då kom jag på att jag ska
så maskrosor i min rabatt när jag flyttar hemifrån!

forever young - alphaville, världens bästa låt, i vått&torrt - bland maskrosor&bland "sopor, sopor&sopor"
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: kimLodberg

heej , du undrade ju om jag skulle göra din header och sånt , jag har skitmke tid till det nu , omru fortfarande vill ?:)

2008-05-28 @ 21:24:39
URL: http://kimlodbeeerg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0