18 år!

hej världen!
igår fyllde min kära kusin lovisa 18 år!
grattis! (L)

jag&
lovisa påväg till sverige från danmark.

frukosten idag gick rätt så bra, utom det att den har börjat ta så lång tid.
jag fattar inte varför, jag tar så stora tuggor jag kan
(det är inte små!) &tuggar lika mke som förr, &det är inte många tuggor!
jag börjar direkt&tvekar aldrig.
haha, jag höll på att glömma förmiddagsdrycken, &om pappa
måste komma upp&säga till, då blir det för svårt för mej att komma själv.
det är svinjobbigt! men drycken gick rätt så bra,
fast jag fick superstora glas, det kändes som om jag drack typ en liter!
men det funkade ju iaf!
jag tror inte jag hade druckit om jag hade haft sonden, så jag tror
det hjälper mej mkt att vara sondlös!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0