bla bla bla

hej världen!
frukosten gick rätt så bra, det tog lite väl lång tid.
förr kunde jag ta typ 45 minuter på mej att klä mej&sminka mej
&typ 5minuter för frukost. (det var när jag inte var sjuk)
&nu tar jag typ 20minuter på mej med kläder&smink, &typ 30min för frukost!
förmiddagsdrycken gick oxå bra, saften var lite för stark bara.
till lunch fick jag köttbullar&makaroner. usch, jag snabbade mej &åt.
jag gillar verkligen inte köttbullar, det var en av sakerna jag valde bort förr,
eftersom jag åt kanske 5 köttbullar förut, &i slutet åt jag kanske en eller en halv.
nu äter jag ÅTTA! hjälp.

idag hade jag matte oxå, jag förstod inte så mycket i slutet,
men annars gick det bra=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0