dagen

hej världen!
imorse hade jag engelsa&svenska, på engeskan
såg vi Oceans Eleven. vi ska se klart den på torsdag.
&gissa vad? min superbra (typ) ensam hemma berättelse
fick MVG! =) moa är glad!

lunchen gick halvbra, jag fick tacos igen men idag fick jag inte bestämma
själv vadjag ville ha på, så jag fick en jätteportion!!
inte alls som jag ville ha den, nästan ingen salsa&en massa ost!

nu kommer jag repcis tillbaka från gympan. först körde vi bounceball,
det är svinroligt! &svårt! jag springer&skrattar hela tiden!
både för attjag är så dålig&för att det är så kul!
alla tankar&allting försvinner när jag får träna!
även om jag trodde att det skulle bli värre då, eftersom anorexi typ går ut på
att äta så lite som möjligt&träna så mycket som möjligt.
sen körde vi kung&drottnig, som oxå är jättekul!
&så lite spökboll på slutet.
men i duschen, där kom alla tankar med full kraft, superjobbigt!
&det känns som om alla glor på mej,
&att jag måste bli smalare... men det ska jag inte! jag ska stå emot!
heja på mej?

btw, jag halkade precis vid bilen eller
typ blåste omkull, typ hemskt =)
fast jag gjorde inte illa mej.
nu ska jag gå&dricka&sen blire tillbaka till skolan&ha matte=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: oscaaarp (=

Du ska inte gå ner i vikt ! =)

jag ntror inte nån i klassen tycker deT !

2008-11-24 @ 15:56:59
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sara

Håll ut! <3 Det kommer att bli bra, och du ska inte bry dej om vad du tror att andra tycker! För jag tror inte att de tycker att du är tjock eftersom du inte är det! Och även om dom tyckte det så skulle du i alla fall inte bry dej, eftersom det är var du tycker som är viktigt! <3 Det är du som bestämmer över ditt liv, tycker du att du ska äta efter matprogrammet och ska bli frisk så får du göra det! Även om det mot all förmodan skulle vara någon som tycker att du är tjock!

Jag älskar dej!

2008-11-24 @ 16:28:30
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: jenny

Ingen tycker att du är tjock, Du är bra precis som du är <33!



Btw.. Jag kan föreställa mej, dej springandes & skrattandes :) HHA <33 sööt = )!

2008-11-24 @ 19:34:51
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0