förlåt!

hej världen!
förlåt att jag inte skrev någonting igår,
men datorn dampade&vägrade starta...
dessutom hade jag en skitdag&ingen skulle förstå
vad jag skrev, det skulle nog mest stå
ångest, ångest, ångest.
ídag har jag det bättre, fortfarande ångest
men mindre...
jag kan skriva mera sen efter skolan,
jag ska strax fara&ha svenska.

det var en tjej på skolan idag som hade en typ
föreläsning om anorexi, hon hade själv haft det
men övervunnit den utan att bli inlagd.
hennes tvillingsyster däremot hade blivit
inlagd men det hade inte hjälpt&tillslut tog hon sitt liv.
det var hemskt att höra!
jag fick hennes telefonnummer om jag ville ringa&prata
någon gång. det kändes bra!

jag skriver mer sen!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0