fredag, lång permission!

hej världen!
nu är jag hemma på lång permission, det kommer blir super!
jag har gjort ett schema, &jag ska till skolan nån dag,
träna, typ step up eller så, titta på dansen&småsyskonens
träningar. det kommer bli kul!
btw, vi ska köpa en undulat, igentligen skulle vi köpa en idag men det fanns ingen
på varken Arken Zoo eller Akvarie Center, så det blir nästa vecka!
fast igentligen är jag rädd för fåglar =P
haha, men jag vänjer mej nog, hoppas det iaf!
när vi åkte bort till Solbacken sa filippa, som är 8:
- jag ska aldrig bli 20! jag ska vara 7 år hela livet!
haha, söt.
hur ska hon backa tiden hade hon tänkt?

ikväll ska jag vara med mina superkompisar,
eller ia några av dom=)
men nu ska jag gå&äta, önska mej lycka till!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

åååh! Jag vill också ha en undulat!1 :O :D haha :P Vet du vad, ja tror att agnes kommer vilja fara till er, hon vill typ köpa en undulat eller två! :) haha :P

-Men kommer inte Leia ta den? Fasst det gick väl rätt så bra med fiskarna.. ? :)

Jag Älskar Dej

2008-11-08 @ 19:05:09
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0