frukost

hej världen!
asså jag har verkligen inget bättre för mej än att
sitta vid datorn på vilan, jag kommer inte på något
annat att göra. boken är utläst&rita vill jag inte göra. ge mej tips?
för nu på morgonen är det ingen inne på varken apa eller msn...
frukosten gick rätt så bra, jag hade annat att tänka på än mat,
så jag bara åt av mej själv.
jag försökte starta The Sims oxå, men det dampade&ville
inte starta, jag som ville spela det!=)
idag ska jag nog fara hem till jenny, kanske marika&thilda
hänger med oxå=)
hihi, då får jag träffa bäbis. jenny har döpt om våran lilla kissemisse
från tindra till bäbis, :)
nej, nu ska jag gå&dricka min förmiddagsdryck, &sen blire duscha.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/november/vinn-ett-superpresentkort-varde-2000-.html#comment



MISSA INTE DENNA GRYMMA TÄVLING DÄR DU KAN VINNA ETT AV TVÅ PRESENTKORT VÄRDE HELA 2000:- INGEN MED OCH TÄVLAR ÄN!!

2008-11-09 @ 10:32:39
Postat av: sara

Du kan ju skriva en saga! haha :) det lär lite konstigt, men skriv typ en novell eller något varge dag. eller försöka att skriva en hel bok. Jag tycker att det är skönt att skriva när man inte vill tänka på något, man kan licksoom leva sig in i berättelsen och glömma vem man är. Det är lika bra som att läsa, nästan bättre, för man bestämmer själv vad som händer :)

Älskar Dej! <3

2008-11-09 @ 19:34:55
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0