frukost

hej världen!
usch, jag känner mej lite sjuk idag.
seg i kroppen, ont i magen&imorse när jag vaknade
var jag likblek!
fast det var nog bara för att jag låg uppe&läste
halva natten igår, min bok är så bra!
jag ska strax gå&fortsätta på den, jag ska bara skriva
hur min frukost gick.
jag fick gröt idag, med äppelmos (blä!)
jag har gillat gröt förr, havregrynsgröt,
&den smakade likadant nu, en del andra saker typ
tappar smaken, &jag gillade första tuggorna,
men sen blev det bara äckligare&äckligare...
mackorna var heller inte speciellt goda, men jag behövde
inte kämpa lika mycket med dom.
det gjorde det ju knappast bättre att jag hade ont i magen, det har nästan
gott över nu=) så det var nog bara typ nervöshet,
jag ska ju på spanskan idag!!
jag har nästan inte haft någon spanska på avdelningen,
eftersom gunnar inte kunde spanska =P
önska mej lycka till!

jag&sara i umeå för några år sen.
saknar dej gumsi(L)
snygga BH-band moa?

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

Det var kul! :D Minns du när vi trodde vi skulle få mat på natten, och så var det stänkt (A)



Jag saknar dej mera! <3

2008-11-19 @ 11:57:08
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0