frukosten,

hej världen!
frukosten gick rätt så bra faktist, jag hade stigit
upp tidigare för att duscha, så jag kände mej fräsch&tänkte
att om jag börjar dagen bra, att frukosten funkar, då kommer resten
av dagen bli toppen!
det tog lite längre tid än det brukar, jag brukar klara frukosten
på kanske 20-25 minuter, men idag tog det hela halvtimmen.
(mellanmålen brukar gå på 10-15 minuter, lunch&middag på
15-20 minuter&kvällsfikat på 15 minuter)
strax ska jag gå&dricka, sen ska jag följa fanny
till tandläkaren&sen blir det skola. matte idag=)
sen hade jag tänkt höra med min kära kompisar om dom
ville följa mej på stan efter skolan=)
jag är shoppingsugen!
haha, fast jag tycker inte det finns så mycket,
men nu börjar ju vinterkläderna hoppa fram i affärerna!=)
hihi, men nu ska jag gå&dricka, önska mej lycka till!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, tack för kommentaren ;)

Jag ska få min första specialkost saken imorgon för då är de soppa & de gillar inte jag ;D

Hehe, Men jag kan skriva hur de gick då = ) !

2008-11-11 @ 14:40:50
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0