jag hatar det här!

hej världen!
usch, vad jag hatar det här!
det blev inget bad.
fast det är inte det jag hatar, men
marika, thilda&elin ska på tempo, &jag kan inte följa.
varför? jag vet inte!
jag får ju inte gå själv eller nått, &jag vet inte varför!
&det blir ju inte bättre av att "vi vill gå på tempo, så vi ska göra det,
men vi ringer sen!"
det känns som i somras...
fast värre, för då kunde jag trösta mej i att inte äta,
nu måste jag äta. hur jobbigt det än är...

okej, helt osammanhängande men mina tankar vill inte
tänka klart. dom bara hoppar omkring, som små kaniner=)


juni 08. varför kunde jag inte sluta?


xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, varsego (=

haha, okej. men varför räknas blondinbella som sveriges största bloggerska då ?;D

2008-11-27 @ 22:03:13

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0