kortis

hej världen!
hinner bara skriva en kortis, jag ska gå&se Desperate Housewives.
det är råbra! äre nån mer som ska se?

nu ikväll har jag varit med syskonen på badhuset, &ja, badat.
det var rätt så kul, jag har lärt mej dyka =P
haha, jag har kunnat det förut, men typ glömt, men
jag behövde bara testa en gång innan, sen kunde jag. haha, stolt=)

middagen&kvällsfikat har varit riktigt svårt,
det går inte riktigt sätta ord på hur konstigt det
känns att äta. det är ju sånt man måste om man
vill överleva, men samtidigt så skulle jag mycket
hellre sluta äta&slippa bli inlagd igen.
men jag förstår ju själv att det är omöjligt!
idag har dessutom allting gått så långsamt,
både tiden&att äta. och det blir ju knappast bättre
av att det går långsamt&man måste kämpa mycket längre...

jaja, kanske skriver mer sen. hare bra=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

varsegod, KÄMPA PÅ !



okej, får hoppas att allt blit bra ! (=

2008-11-11 @ 21:12:26
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: johannapannan

Hej M!

Kikar in här hos dig och skickar mycket styrka! Förstår att du har det jobbigt och att allt känns jättekonstigt och svårt så jag ville bara kika in och skicka en stor kram till dig mitt i allt.

2008-11-11 @ 21:55:27
URL: http://johannapanna146.wordpress.com
Postat av: Evelina

Alltså wow. Jag tycker att allt du skriver är så gripande och vackert. Förstår hur svårt det kan vara för dig. Inte gått igenom det själv, men har en gammal kompis som hade det kanske snäppet värre.

Tänkte länka dig på min blogg (Om du vill det dvs) För jag tycker fler människor ska få läsa hur stark du är. Hör av dig om vad du tycker om det !

Kram.

2008-11-11 @ 22:11:44
URL: http://komigenleeeena.blogg.se/
Postat av: moa

moa

jag tycker du är så otroligt stark & att du verkligen kämpar hoppas allt blir bra snart!(L)

2008-11-12 @ 06:44:17
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0