kvällsfika

hej världen!
nu har jag precis ätit mitt kvällsfika,
det gick riktigt bra faktist, jag fick sitta framför tv:n
&det blir mycket lättare då än när alla sitter&glor på en.
fast värst var det nog när jag hade darigt sonden för några veckor sen
&inte kunde äta, då satt alla dom andara&glodde på mej,
eftersom personalen tjatade så mycket!
fast det var nog lite dumt, en av tjejerna hade varit där i kanske en dag,
&hon var inte van, fast hon for dagen därpå.
&så gör det stor skilland när jag vet vad jag ska göra på vilan, annars
blir det lätt hänt att jag bara går in på rummet&gråter.
haha, men inte nu.
jag sitter&pratar med marika&en annan tjej som också har en
ätstörning, det är jätteskönt att ha någon att prata med.
just nu har jag ju några stycken, 4st faktist,  det är verkligen superskönt!
vad gör du?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Bra att det gick så bra !

Jag vet att jag skriver meningslösa kommmentarer, men... jag saknar dej iaf, ;]

2008-11-05 @ 22:19:54
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0