läskig dröm!

hej världen!
inatt drömde jag en superläskig dröm,
eller den var hemsk just då, mitt i natten, men inte nu
såhär i efterhand. men iaf,
jag drömde att jag var tillbaka på avdelningen, men nu
låg den hos min mormor&morfar, fast mormor&morfar kände
inte igen mej för att jag hade blivit så smal&kunde inte prata,
bara med mina kompisar.
jag drömde flera dagar, men en dag när jag skulle sondas
(jag fick inte äta i drömmen) så ville jag inte ha&jag gick&låste in mej
på toaletten. personalen kom&öppnade dörren, men hämtade mej aldrig.
så jag satt där rätt så länge. tillslut bestämde personalen&pappa
att jag skulle skrivas ut eftersom jag inte ville ha mat.
då blev jag jätteledsen, eftersom jag i drömmen hade tänkt bo hos
mormor&morfar, men det gick ju inte!
efter en stund kom mamma&hämtade mej, vi gick över en bro, (Blå Bron)
&där träffade jag mina kompisat&jag frågade om vi skulle gå på stan.
det ville dom, alla utom marika, för hon hade blivit typ blind!
när jag skulle gå tillbaka till mormor&morfar (jag hade ingen väska med mej hem)
&hämta pengar fick jag inte för mamma, &eftersom jag inte kunde prata
så förstod hon inte. jag vaknade just när mamma hade knuffat ner mathilda
nerför bron.

haha, undra varför jag skrev om en dröm?
jag tycker bara att den var så knäpp, &endå så handladen lite grann
om hure är för mej nu. det är inte många som förstår mej, det var nog därför
jag inte kunde prata. och så är jag jätterädd att måsta bli inlagd
igen, det var nog därför jag var det i drömmen!
berätta om en dröm du har haft?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0