lunch

hej världen!
till lunch fick jag fiskpinnar&potatis.
FEM stycken fiskpinnar!
herregud, vad jag äter! jag får ångest när jag tänker
på hur mycket jag åt när jag var sjuk, fast
jag vet att det var för lite. &bara när jag tänker att jag kanske
åt två fiskpinnar innan jag blev sjuk!
det är hemskt! men jag försöker tänka att snart får jag ta bort
matprogrammet&välja själv vad jag vill äta.
för jag vet att det skulle funka, om bara mamma eller pappa
sa ta lite till eller börja på matprogrammet igen, eller sätt en ny sond,
så skulle det funka!! eller om jag bara fick lägga upp
min egen mat&så fick dom säga till om det blev för lite!

usch, jag ska strax fara på bup.
jag vill inte!!!
fast endå så vill jag, eftersom jag får börja med gympan
då, &det är superbra!
igentligen fattar jag inte varför jag inte får träna?
på avdelningen hade vi ju Kom igång-grupp&
promenader! och så fick jag ju träna,
inte bara en gång i veckan!
btw, jag&mamma ska på Free Power Dance
ikväll.

erkänn att ni vill vara lika snygga som mej?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

såklart! :D

om du bara hade en mössa skulle jag nog gå på det i "leken" xD

2008-11-19 @ 13:09:44
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0