lunchis

hej världen!
lunchen gick väl bra, inte gott, det kan jag inte påstå.
men jag tror att vi äter den här pastasalladen med svamp&bacon
för att när jag var hos farmor i somras så åt jag
supermkt av den, fast istället så åt jag nästan inget annat resten av dan.
men det smakar inte som det ska. hihi, undra om sondmaten
har förstört mina smaklökar? det skulle inte förvåna
mej, jag fick ju flera gånger sondmat i munnen när jag drog upp sondslangen.
usch, vilken läskig tanke! aldrig tycka mat är gott, fast det känns
så nu, att jag aldrig kommer vänja mej vid att äta typ godis
eller kladdkaka eller nått.
&tänk så hemskt nu i jul, alla sitter&smaskar på pepparkakor&
knäck&sånt &jag sitter där klockan 8 på julafton med mitt kvällsfika...
usch&fy!
jag är så less på matprogrammet!
dom flesta tror nog att det är för att jag vill gå ner i vikt igen,
men det är för att kunna vara som alla andra!
för hur normalt är det att ens föräldrar bestämmer vad&hur mycket man ska äta,
just de! helt knäppt!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: j

man kan förstöra smaklökarna genom att svälta sig själv. men jag tror att det ordnar upp sig med tiden, bara man äter bra.



kämpa på, moa!

2008-11-22 @ 12:52:23
Postat av: linnéa

visst är det inte normalt, men du har inget normalt förhållandesätt till mat än, så det bästa är verkligen att hålla sig till det. efter att jag blev utskriven tjatade jag på mamma tills jag slapp matschemat och då föll jag tillbaks till gamla rutiner och det är nog största anledningen till att jag fortfarande är så långt ifrån att vara frisk. även om de e pissjobbigt så kämpa på, jag åt mellamålen på toaletten i skolan tex. keep on fighting! kram linnéa

2008-11-22 @ 17:39:20
URL: http://flyfranallt.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0