marikiiiis

hej världen!
marika har just farit. hihi, vi hittade aldrig på nåting att göra,
vi såg mest desperate housewives
&spelade lite kort osv.
kvällsfikat gick rätt så bra, men jag har svinont
i magen nu! vet inte varför? min magsäck har knappast krymt,
jag har varit på toa, det enda är väl ångest då?
fast jag har ingen, det skulle isf vara så att den
"känner sej instängd" men jag ska inte släppa ut den!
då får jag hellre ha ont i magen!

det är typ snöstorm ute, det blåser massor&väggarna skakar.
jättehemskt, fast jag är glad att jag har bytt rum,
det förra rummet hade ett träd bredvid fönstret som slog mot
fönsterrutan så fort det blåste. det var läskigt!
nu ska jag gå&se lite till desperate housewives&glömma
att det typ stormar utanför!

jag, marika&pia förra vintern. innan jag ens hade börjat
tänka på att gå ner i vikt.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så söta ! <3

2008-11-24 @ 06:53:09
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: sara

naaw! sööööta! <3

nästan som lövhögen! (A)

2008-11-24 @ 10:21:53
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0