middag,

hej världen!
nu har jag ätit middag, det var korvstroganoff&ris.
i vanliga fall gillar jag det, men det här kallar jag inte
vanligt. allting smakar verkligen blä!
inte någonting sen jag började äta igen har varit gott,
eller endel saker smakar bättre än andra, men inte
sådär att man tänker.
det här var gott, hoppas vi ska äta det igen!
aldrig!
tjejen som var&föreläste idag berättade att hennes
mamma hade tagit fram en limpmacka
&bett henne&hennes tvillingsyster
att äta den. den var hennes godaste limpmacka hon hade
smakat. första gången jag åt, var den värsta&största
mackan i hela mitt liv!

men nu ska jagfara&titta på lillasyters träning,
hare bra!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

korvsstroganof och ris, det åt jag igår, förut tyckte jag också att de var gott. men nu USH! & det hjälpte inte precis när jag tänkte på att det typ bara var grädde i den..

2008-11-13 @ 17:48:57

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0