middag,

hej världen!
till middag åt vi kyckling&ris&typ massa grönsaker osv.
jag fick välja vad jag ville ha till.
hihi,banan tog jag. det var seriöst år&dar
sen jag åt frukt. jag åt aldrig det när jag var sjuk, eller jo, ibland
till frukost. men det var typ före sommarn. så det var ett tag sen.
jag tänkte ju som att banan, om något, borde smaka bra.
men nej, som allt annat. inte smaklöst men inte gott...
jag är så less!
middagen gick annars bra, det tog inte hela halvtimmen,
kanske 25 min.
plus att jag har kommit på att nu ska jag dricka 2 glas mjölk
till kvällsfikat, eftersom jag varken drack det till lunch eller middag,
som man ska =P

hihi, nu ska jag ringa matihilda, jag ska vara med henne
&marika.
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska försöka läsa ut en bok:) hehe

2008-11-14 @ 18:32:51
URL: http://glassamanda.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0