middag

hej världen!
till middag fick jag typ julbord.
3 köttbullar, 3 korvar, 2 potatisar&några gurkskivor.
plus en macka med julskinka på.
det gick rätt så bra, tänkte mest på hur det kommer gå på julafton.
alla sitter där med sina jätteportioner&äter osv.
även fast min oxå räknas som jätteportion, men dom kommer ju säkert
ta flera gånger om.
&så efterrätten. eller godiset. usch vad jobbigt att tänka!
det var mycket lättare när jag var sjuk, då hjärnan inte tänka alls.
typ helt känslolös. det var riktitg skönt!

efter skolan var jag ju på stan med marika, elin&thilda
det var råkul!
thilda sa när vi nästan precis hade ställt oss i rulltrappan på CK,
- vi måste in på Candys! jag ser mina favvogodisar!
när vi väl kom dit, så var godisarna nästan längst in i affären.
kanske, kanske hon redan visste att dom fanns där? (A)
vad har du gjort idag?

btw, FRIDA tidningen har kommit :)

erkänn att jag har råsöt lillasyster?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SÅG ER PÅ STAN ! (A)(L):)

2008-11-25 @ 20:40:15

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0