middag

hej världen!

ett glas mjölk
4 fiskpinnar
3 potatisar
plus sallad som jag råkade äta upp=)
1 paprikabit
typ 5 gurkskivor     
herregud vilken middag!!!
FYRA fiskpinnar, vilken normal människa äter så många?
& TRE potatisar, om ni inte visste det så ska jag berätta att
2 äggstora potatisar är normalt. &dom där potatisarna
var ju större än ett ägg!
fast endå gick det riktigt bra. lagom takt. behövde inte fokusera
på maten, det gick av sej själv. jag skrattade när jag åt.
förr hare ju varit värsta allvaret vid maten, jag tror faktist att
jag har lyckats ta ett stort steg bort från anorexin.
faktist. &det här säger jag inte för att jag vill bli av med
matprogrammet, jag tror verkligen på det själv!
för annars skulle jag inte skriva att jag knappt har någon ångest alls?
inga mardrömmar?
behöver inte tänka så fort jag har ätit att nu är det bara 4 timmar kvar till
nästa gång jag äter, som på avdelningen. vi satt seriöst&räknade
minuterna tills nästa sondning. både för att vi ville att tiden skulle gå
sakta eller att man fick slippa den. &för att den skulle gå fort
så det hände någonting. vi sa ofta att sondningarna är typ våran
"höjdpunkt på dagen".
vill ni veta en hemlis?
jag är superglad att jag är ifrån avdelningen, även fast jag grät
&sa att jag aldrig kommer klara det. men samtidigt saknar jag
dom 2 andra tjejerna.
men nu ska jag ut&bygga snögubbar=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Jag tror också det, det verkar så på dej.

keep on going !

2008-11-30 @ 17:29:39
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: op (=

sv: haha, varför gillaru kenza bättre ? ;D

javet, fin va, made by OSCAR ;D

2008-11-30 @ 17:41:47
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag tycker verkligen att du gör stora framsteg.

Fortsätt framåt - du är superduktig. Jag tror på dig.

2008-11-30 @ 18:13:53
Postat av: Amanda

Svar: Tack!





Är 7 köttbullar en normal portion? :O Jag brukar då äta 4 max! :S



2008-11-30 @ 20:49:09
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: morgondis

Fast enligt det matprogrammet jag har fått från ätstörningsenheten är det tre äggstora potatisar... konstigt att det är olika men det kanske är mer på något annat mål...

Skönt att det går bättre för dig! Fortsätt kämpa! Kram!


Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0