middag

hej världen!
jadu, middagen gick verkligen inte super.
det var hamburgare med pommes frites!
hallå, hur dum får man bli? jag äter ju inte pizza osv, men
jag fattar inte riktigt skillnaden mellan pizza&pommes frites.
det blev verkligen för svårt! jag åt hälften, men sen totalvägrade
jag att sonda, så jag drog den.
vi for in på akuten&skulle sätta den där, men vaddå - det blir inte
lättare på akuten. så där stod jag ett tag&vägrade ha sonden,
men tillslut höll dom fast mej (dom får det eftersom jag är inne på tvång)
&då kunde jag göra det själv, det tar så ont i min näsa, det går inte att
föreställa sej!
det är nog svårt att föreställa sej hur det är för mej nu oxå, jag vill helst
inte förklara, det är bara svinjobbigt!
förhoppningsvis så får jag prata med nån, jag vill inte ringa avdelningen
jag kommer ju inte få ringa dit när jag blir utskriven, vad jag vet iaf, så
nu är det väl dax att börja träna?
eller så kanske det går över om jag får sova, även om jag tvivlar.
nej usch!
hur har du haft det ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

haha, klart jag är road ? ;D

2008-11-07 @ 22:48:11
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Lisa

alltså, shit va stark att du åt halva ändå, jag skulle aldrig klara det!



& när jag drar sondslangen ibland, då håller mina föräldrar i mig och tvångsätter den.. & när jag var i lägenheten höll typ linda, åsa, mamma&pappa i mig och tvångssondade..men sen sprakade jag åsa på benet hah!

2008-11-07 @ 23:26:54

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0