moa hjärtar skolan

hej världen!
jag har inte hunnit skriva idag, hihi, jag hittade ett
korsord som jag fastnade i efter frukost=)
frukosten gick svindåligt! massa ångest!!!
&filet smakade som vanligt surt&äckligt! jag vill mke
hellre ha typ mjölk&flingor eller gröt!
&mackorna var oändligt stora! den ena
var tjock som en gris&den andra lång som en giraff!
(haha, djur är bra exempel!)
erkänn att det är lättare att äta likadana mackor?
även fast båda måste vara fullkorn?
drickan gick bra! jag drack den på skolan med min mentor
lina, det gick verkligen superbra! inga tankar eftersom
hon var så bra på att prata samtidigt, hon frågade
hur dte kändes att vara tillbaka osv.
jag har verkligen tänkt mke på det där, tänk om jag inte klarar det?
då måste ju hon ringa mamma &pappa&vi måste sätta en ny
sond!!! värsta skräckscenariot!

haha, jag glömde att jag inte hade publicerat inlägget=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0