ny säng=)

hej världen!
nu har jag&mormor varit på Jysk&köpt en ny säng till mej=)

ganska snygg va?
den blir mindre eftersom jag har 120cm, &den på bilden är 160cm.
men den var typ billig, den var typ 1500;- billigare, tills imorgon!
då gick erbjudandet ut.
vi köpte oxå en ny madrass, jag hoppas verkligen att den inte blir för hård,
men inte för mjuk heller. det var supersvårt att bestämma sej!
vi var oxå på EM, men där var det dyrare att köpa bara en sängram
utan madrass än att köpa både sängram&madrass på Jysk.
tack massor mormor!

lunchen gick rätt så bra, vi åt skinksallad, så det var bra.
det enda var väl osten, jag har aldrig gillat ost i sallad, inte sånna
här osttärningar. nej, usch&fy!

&imorgon blir det att äta på Ombord med mormor&morfar&familjen.
hihi, jag gillar maten där! fast det är superstora portioner!!!

ikväll blir det nog att vara med marika, elin, tihlda, katta&jenny.
det kommer bli super!
&sen kanske jag skulle vara med mette oxå=)
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: SecondhandTorget

Hej!



Har du gammal kläder eller andra ting du vill bli av med?



I så fall har du kommit rätt! På SecondhandTorgets blogg erbjuder vi alla, kille som tjej att annonsera GRATIS. Så det är bara och börja köpa & sälja.

Vårt motto är att lägga upp dina annonser på bloggen samma dag vi får dom! Vi på secondhandtorget garantera den absoluta bäst service av alla köp och sälj bloggar!



På denna bloggen kan du annonsera om allt! Om de du vill annonsera om något som inte finns i en av kategorierna så skapar vi en när vi får din annons.

På vår blogg arrangera tävlingar, har diskussioner, intervjuar personer & tipsar om secondhand butiker, gör inspirerande outfiter och mycket mer. En mycket bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som ligger skräpar. Men framför allt fynda!



Mvh SecondhandTorget

2008-11-08 @ 15:37:00
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sängen va ju fin : )

2008-11-08 @ 16:59:18
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: bra gör de :D

2008-11-08 @ 17:17:51
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin säng:)

2008-11-08 @ 17:51:46
URL: http://glassamanda.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0