påminnelse!

hej världen!
jag ville bara påminna om att det fortfarande går bra
att kommentera! jag har ju inte fått någon kommentar
idag... haha, moa är ledsen=)

nu har jag ätit kvällsfikat, det gick bra.
(vet ni vad? jag tror på riktigt att det är påväg
uppåt, jag har inte lika mke ångest eller tankar
osv. kanske är jag frisk till i februari som jag& emmy
bestämde?)
jag såg Ensam mamma söker samtidigt,
hihi, jag gillar programmet=)
det enda som blev lite knepigt
var äpplena, har ingen aning om varför men jag fick tillbaka
dom här tankarna typ
varför åt jag äppel biten igentligen? det är ju lättare att hoppa över den!
men det gick över ganska snabbt när jag kunde
koncentrera mej på tv:n...

jag&fanny hann gå till kicki&ian &sälja lite
jultidningar, eller fanny gjorde.
haha, hon hoppade typ 2 nivåer=)
när vi gick hem igen så tappade hon den här
fylla i grejen, &hon fick panik!
hon ba:
asså moa, vad ska jag göra? tänk om dom
tror att jag har lurat dom?
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du moa du är den starkaste jag någonsin har träffat! jag beundrar dig så jävla mycket!

Du har klarat av det många inte skulle gjort!

Du är stark och en jätte bra tjej!

samma gammla moa som alltid!

Du betyder faktiskt för mig! mycket också!

tack för allt!

dig kan man verkligen prata med !

2008-11-16 @ 22:20:19
URL: http://emeliehaglunds.blogg.se/
Postat av: marika

HAHHHHHA, så de tror du ?!:O:O

hoppas det går uppåt för dig! (L)

2008-11-17 @ 07:59:12
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0