potatismos&korv

hej världen!
marika följde mej hem efter skolan.
(matten gick bra, utom det att mattelärarn kom typ hela tiden
&frågade om jag ville ha hjälp)
när vi kom hade precis morfar hämtat sängen, så vi
tittade på när dom byggde ihop den. det gick typ superfort!
sen flyttade vi omkring sängen lite, mätade vars den kunde stå osv.
haha, vi lekte Design: Simon&Tomas. haha =D
sen tänkte vi möblera om, men det blev bara att flytta soffan
&skrivbordet typ 2 cm (A)

till middag åt vi fläskkorv&potatismos. salladen gick supersegt,
det tog typ 10minuter att äta bara några minitomater&morotsstavar.
korven gick oxå ganska lätt, utom att det var så många. fyra stycken!
fyra stycken stora feta äckliga korvar. usch!
fast endå så slank dom ner utan en massa velande.
potatismoset däremot blev jättejobbigt, det var små
potatisklumpar i det&det var superäckligt.
(en på avdelningen sa att jag visar inte utåt att det är så pass
jobbigt, men inuti är det tredje världskriget
varje gång jag ska bara ta tag i gaffeln)
fast jag kunde ju som inte börja bråka om det,
som jag väldigt ofta är så nära att göra. men jag vill
inte att folk ska se hur jobbigt det verkligen är. jag vill bara bli frisk!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fläskkorv, (menar du vanlig korv) om du inte gör det låter fläskkorv inte gott!.



Va kul att du har fått komma tillbaka till skolan!:)

2008-11-10 @ 18:37:21
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: Natalie

Kämpa på, du kommer att klara det! Tänk så :)

Jag har också jobbigt med vikten men det har inte gått sådär långt.



svar: Ja det är superroligt :)

2008-11-10 @ 20:15:11
URL: http://naataali.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0