sara helena juul

hej världen!
sara helena juul är den bästa människan
i världen!
jag har nu suttit här&beklagat mej över mitt liv.
att jag hatar matprogrammet, att måsta äta hela tiden,
att inte få vara som alla andra. &att inte få vara smal.
hon skriver att det kommer bli bra, även fast jag tvekar.
jag vill bli bra! men endå så är jag rädd att hamna där igen,
med dom minimala portionerna&önskan att få springa flera mil.
det är så skönt att få prata med någon som verkligen tror
mej, inte någon från bup som bara har sett mej sjuk,
utan någon som har sett mej både glad&ledsen&frisk&anorektisk.
jag satt för bara 20 minuter sen&var tillbaka in i ångesten, men
så loggade hon in på msn&började prata.
&tänk, en människa som sitter på andra sidan jorden&kan göra
någon så glad som sara gör, den personen måste vara fantastisk!
hon, emmy&fanny stod verkligen vid min sida
när jag var sjuk. dom tjatade inte, men dom ville få mej att förstå att jag var sjuk.
&dom fanns alltid där&lyssnade, &dom förstod&förstår
att jag är samma person, jag tänker bara ovanligt mycket på mat.
jag finner faktist inga ord på hur mycket du betyder för mej sara,
du är den bästa vän man kan ha! (L)

jag älskar dej gumman! du är den bästa som finns!
igentligen borde jag inte publicera det här,
man ska ju inte skriva om realtioner&så,
men jag kan inte låta bli.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Amanda

va ni va söta på kortet :)

___________



Jag måste bara säga att jag tycker din blogg är bra.=)

2008-11-19 @ 17:35:49
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: sara

Jag vill betyda = Jag betyder! (A) <3

Du vill bli frisk = Du kommer bli frisk!

2008-11-19 @ 22:08:44
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: moa

haha så söt moa=)=)

2008-11-22 @ 17:25:32
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0